BIP SP11

Font Size

SCREEN

Profile

Layout

Menu Style

Cpanel
NASZ ZESPÓŁ SZKÓŁ
Nasz zespół szkół jest edukacyjną wspólnotą dzieci, rodziców i nauczycieli. Cieszymy się sobą i cieszymy się nauką! To naprawdę jest możliwe! Razem z naszym patronem Janem Heweliuszem wędrujemy po kraju, świecie i kosmosie szukając tego co mądre, piękne i dobre. Nasi uczniowie są jedyni i niepowtarzalni, a rodzice doskonale współpracują ze szkołą.
ZDOBYWANIE WIEDZY
Osiągamy wyniki wyższe niż średnie województwa i kraju. Pracuje u nas doskonała kadra pedagogiczna. Nasi uczniowie uczą się języka niemieckiego i angielskiego już od IV klasy. Funkcjonują liczne zajęcia pogłębiające wiedzę i umiejętności. Mamy skuteczny system badania osiągnięć uczniów. Jesteśmy zawsze dostępni dla uczniów i rodziców.
ZABAWA I ZDROWIE
Nuda - to nasz wspólny szkolny wróg. Dlatego wspólnie muzykujemy, śpiewamy, tańczymy, malujemy, recytujemy, chodzimy na rajdy, bawimy się w teatr, surfujemy po Internecie, redagujemy własną gazetę, jesteśmy potęgą w atrakcyjności oferty zajęć dodatkowych. Działają u nas aż trzy kluby sportowe. U nas każdy może zostać gwiazdą, bo każdy ma talent, a my go odkryjemy!
EKOLOGIA
Realizujemy projekty ekologiczne, zdrowotne i profilaktyczne. Tylko u nas corocznie bawimy się podczas Ekofestynu i Dniu dla zdrowia. Świat jest piękny i czeka na swoich odkrywców! Edukacja może być radością - tylko w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Grudziądzu ! Posiadamy jako jedyna szkoła w Grudziądzu Zielony Certyfikat Jakości.
BEZPIECZEŃSTWO I POSTAWA OBYWATELSKA
Realizujemy przez nas opracowane Procedury bezpieczeństwa uczniów. Posiadamy monitoring wewnętrzny i zewnętrzny. Wyróżnia nas patriotyczna postawa, uczenie samorządności oraz postaw obywatelskich. Dzięki współpracy z licznymi organizacjami znajdujemy przyjaciół zarówno wśród wojska, organizacji i stowarzyszeń kombatanckich, jak i wśród rodziców i absolwentów szkoły. Realizujemy projekty pod Patronatem Prezydenta RP i Prezydenta Miasta Grudziądza.
NOWOCZESNOŚĆ I TECHNOLOGIE
Posiadamy nowoczesne pracownie informatyczne i tablice multimedialne. Technologie informacyjno-komunikacyjne pozwalają osiągnąć lepsze wyniki w nauce i bardziej angażować uczniów w proces edukacyjny na zajęciach lekcyjnych i pozalekcyjnych. Realizujemy hasło, iż komputer służy człowiekowi a nie na odwrót. Uczymy bezpiecznego korzystania z Internetu.

Wyniki V edycji konkursu Mistrz Języka Angielskiego (”Master of English”)

15 listopada odbył się wewnątrzszkolny konkurs „Mistrz Języka Angielskiego”. Do udziału w nim wyznaczone zostały po dwie osoby z każdej klasy, które uzyskały najwyższy wynik z pierwszej pracy klasowej. Zarówno uczniowie szkoły podstawowej, jak i gimnazjum, musieli zmierzyć się z 60 pytaniami z zakresu gramatyki i słownictwa.

Rywalizację w klasach 4-6 szkoły podstawowej zdominowali uczniowie klas piątych. Najlepszy spośród nich okazał się Dawid Pawłowski z klasy 5b, który uzyskał 40 punktów. Trzy oczka mniej zgromadził jego kolega, Julian Dąbrowski. „Podium” uzupełnił Miłosz Kłosowski z klasy 6a, któremu udało się uzbierać 35 punktów. Tuż za „czołową trójką” znaleźli się przedstawiciele klasy 5a: Paweł Pawski i Radosław Sitkowski, którzy zgromadzili odpowiednio 34 i 33 punkty.

Do ciekawej sytuacji doszło w starszej grupie wiekowej, teoretycznie przeznaczonej dla uczniów gimnazjum (przydzieleni do niej zostali także przedstawiciele klas siódmych). Najlepszy spośród nich okazał się chodzący do klasy 7A Mateusz Piórkowski, który zostawił w pokonanym polu faworytów z klas trzecich, którzy zajmowali czołowe lokaty w poprzednich edycjach konkursu. Zwycięzca uzbierał aż 51 punktów, co biorąc pod uwagę jego wiek stanowi duże osiągnięcie. Warto podkreślić również fakt, iż nie jest to jedyny sukces Mateusza, który zaledwie kilka dni wcześniej zakwalifikował się do rejonowego etapu konkursu przedmiotowego z języka angielskiego. O dwie pozostałe lokaty na „podium” rozegrała się niesamowicie zacięta walka. Cała czwórka startujących „trzecioklasistów” zajęła miejsca od drugiego do piątego, przy czym różnica pomiędzy nimi wyniosła zaledwie 4 punkty. Ostatecznie drugą pozycję, podobnie jak w dwóch poprzednich edycjach, wywalczyła Joanna Rusak z klasy 3B, która o jeden punkt wyprzedziła koleżankę z równoległej klasy, Emilię Rogowską.

Zwycięzcom gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów w nauce języka angielskiego.

Szkoła Podstawowa

 

1. Dawid Pawłowski, klasa 5B – zwycięzca konkursu! – 40 pkt

2. Julian Dąbrowski, klasa 5B – drugie miejsce – 37 pkt

3. Miłosz Kłosowski, klasa 6A – trzecie miejsce – 35 pkt

4. Paweł Pawski, klasa 5A – 34 pkt

5. Radosław Sitkowski, klasa 5A– 33 pkt

5. Wiktoria Afeltowicz, klasa 6A – 33 pkt

7. Jakub Florkowski, klasa 4B – 24 pkt – najlepszy wynik spośród ucz. klas IV

8. Emilia Surmacz, klasa 4A – 21 pkt

8. Oliwia Borowiecka, klasa 4B – 21 pkt

10. Karol Piotrowski, klasa 4A – 18 pkt

11. Michał Kliwer, klasa 4C – 16 pkt

11. Cyprian Jakielski, klasa 4C – 16 pkt

Gimnazjum i 7 klasa Szkoły Podstawowej

1. Mateusz Piórkowski, klasa 7A – zwycięzca konkursu! – 51 pkt

2. Joanna Rusak, klasa 3B - drugie miejsce – 47 pkt

3. Emilia Rogowska, klasa 3A – trzecie miejsce – 46 pkt

4. Kacper Zamyślewski, klasa 3A – 45 pkt

5. Jakub Muś, klasa 3B – 44 pkt

6. Piotr Wolentarski, klasa 7B – 41 pkt

6. Robert Kozłowski, klasa 2A – 41 pkt – najlepszy wynik spośród ucz. klas II

8. Kacper Surmacz, klasa 7A – 35 pkt

8. Jakub Kwiatkowski, klasa 2B – 35 pkt

8. Szymon Paterski, klasa 2A – 35 pkt

11. Mateusz Kozłowski, klasa 2B – 33 pkt

12. Oliwia Żyłowska, klasa 7B – 23 pkt