BIP SP11

Font Size

SCREEN

Profile

Layout

Menu Style

Cpanel
NASZ ZESPÓŁ SZKÓŁ
Nasz zespół szkół jest edukacyjną wspólnotą dzieci, rodziców i nauczycieli. Cieszymy się sobą i cieszymy się nauką! To naprawdę jest możliwe! Razem z naszym patronem Janem Heweliuszem wędrujemy po kraju, świecie i kosmosie szukając tego co mądre, piękne i dobre. Nasi uczniowie są jedyni i niepowtarzalni, a rodzice doskonale współpracują ze szkołą.
ZDOBYWANIE WIEDZY
Osiągamy wyniki wyższe niż średnie województwa i kraju. Pracuje u nas doskonała kadra pedagogiczna. Nasi uczniowie uczą się języka niemieckiego i angielskiego już od IV klasy. Funkcjonują liczne zajęcia pogłębiające wiedzę i umiejętności. Mamy skuteczny system badania osiągnięć uczniów. Jesteśmy zawsze dostępni dla uczniów i rodziców.
ZABAWA I ZDROWIE
Nuda - to nasz wspólny szkolny wróg. Dlatego wspólnie muzykujemy, śpiewamy, tańczymy, malujemy, recytujemy, chodzimy na rajdy, bawimy się w teatr, surfujemy po Internecie, redagujemy własną gazetę, jesteśmy potęgą w atrakcyjności oferty zajęć dodatkowych. Działają u nas aż trzy kluby sportowe. U nas każdy może zostać gwiazdą, bo każdy ma talent, a my go odkryjemy!
EKOLOGIA
Realizujemy projekty ekologiczne, zdrowotne i profilaktyczne. Tylko u nas corocznie bawimy się podczas Ekofestynu i Dniu dla zdrowia. Świat jest piękny i czeka na swoich odkrywców! Edukacja może być radością - tylko w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Grudziądzu ! Posiadamy jako jedyna szkoła w Grudziądzu Zielony Certyfikat Jakości.
BEZPIECZEŃSTWO I POSTAWA OBYWATELSKA
Realizujemy przez nas opracowane Procedury bezpieczeństwa uczniów. Posiadamy monitoring wewnętrzny i zewnętrzny. Wyróżnia nas patriotyczna postawa, uczenie samorządności oraz postaw obywatelskich. Dzięki współpracy z licznymi organizacjami znajdujemy przyjaciół zarówno wśród wojska, organizacji i stowarzyszeń kombatanckich, jak i wśród rodziców i absolwentów szkoły. Realizujemy projekty pod Patronatem Prezydenta RP i Prezydenta Miasta Grudziądza.
NOWOCZESNOŚĆ I TECHNOLOGIE
Posiadamy nowoczesne pracownie informatyczne i tablice multimedialne. Technologie informacyjno-komunikacyjne pozwalają osiągnąć lepsze wyniki w nauce i bardziej angażować uczniów w proces edukacyjny na zajęciach lekcyjnych i pozalekcyjnych. Realizujemy hasło, iż komputer służy człowiekowi a nie na odwrót. Uczymy bezpiecznego korzystania z Internetu.

System badania osiągnięć uczniów w zespole szkół

Prezentujemy harmonogram i terminy badań wyników nauczania w roku szkolnym 2015/2016 ujęte w działania systemowe.  

Korzyści z systemu:

-          doskonalenie procesu kształcenia,

-          analiza i ocena efektów działalności dydaktycznej szkoły,

-          diagnozowanie i monitorowanie efektywności nauczania i uczenia się,

-          zbudowanie spójnych, logicznych procedur w zakresie badania osiągnięć edukacyjnych..  

Zakres działań:

   -          porównanie osiągnięć edukacyjnych z wynikami egzaminu zewnętrznego,

   -          badanie osiągnięć edukacyjnych uczniów określonych w standardach wymagań egzaminacyjnych i w podstawie programowej, Analiza wyników badań wewnętrznych  i zewnętrznych.

 

Harmonogram

 Szkoła podstawowa

Klasy

Badanie

Odpowiedzialni

Termin

I

test dojrzałości szkolnej

B. Krajińska

wrzesień, kwiecień

I

test kompetencji pierwszoklasisty

B. Jurzysta

A. Darmos

maj/czerwiec

II

test kompetencji drugoklasisty „Nowa Era”

A. Kołtun

I. Szymańska

A. Wiśniewska

maj/czerwiec

III

test kompetencji trzecioklasisty z „Operonem”

B. Krajińska

A. Stempień

maj/czerwiec

IV

test diagnozujący z języka polskiego i matematyki

H. Figura

A. Gzella

wrzesień

V

próbny sprawdzian z wszystkich części

H. Figura

M. Grajewska-Treder

A. Gzella

H. Stodolska

A. Woźniak

D. Lisewska

kwiecień/maj

IV, V, VI

semestralne badanie wyników nauczania z matematyki

H. Stodolska

A. Gzella

styczeń/luty

maj/czerwiec

VI

próbny sprawdzian

H. Figura

styczeń/luty

VI

sprawdzian

H. Figura

kwiecień


Gimnazjum

Klasy

Badanie

Odpowiedzialni

Termin

I

badanie diagnozujące z języka polskiego po szkole podstawowej oraz porównawcze

  1. Głodowska

wrzesień, maj

I

badanie diagnozujące z matematyki po szkole podstawowej

H. Stodolska

wrzesień

I

diagnoza wstępna

P. Górecki

wrzesień

I

badanie wyników nauczania z WOS-u

P. Górecki

luty/marzec

I

badanie wyników nauczania z historii

P. Górecki

maj/czeriwc

I

badanie wyników nauczania z chemii

M. Maj

maj

I

badanie wyników nauczania z geografii

B. Lewicka

maj

I

badanie wyników nauczania z biologii

A.Woźniak

W. Zygadlewicz

maj

I

badanie wyników nauczania z fizyki

K. Gzella

maj

I

badanie wyników nauczania z j. angielskiego

J. Świerszczko

A. Woźniak

maj

I, II, III

semestralne badania wyników nauczania z matematyki

H. Stodolska

A. Gzella

styczeń/luty
maj/czerwiec

III

badanie wyników nauczania z języka niemieckiego

H. Matus

maj

III

próbny egzamin gimnazjalny z wszystkich części egzaminu gimnazjalnego z „Operonem”

nauczyciele

grudzień/

styczeń

III

próbny egzamin gimnazjalny z GWO z części matematycznej

H. Stodolska

grudzień/

styczeń

II

próbny egzamin gimnazjalny z wszystkich części egzaminu gimnazjalnego

nauczyciele

kwiecień

III

egzamin gimnazjalny

wicedyrektor

nauczyciele

kwiecień